Հապճեպ ու սննդարար Աննա Գևորգյանի հետ

Հապճեպ ու սննդարար Աննա Գևորգյանի հետ

Հեղինակ՝ Աննա Գևորգյան


Բոլորս էլ նկատում ենք, որ ֆիթնեսով զբաղվողների թիվն օրեցօր աճում է և ճիշտ սննդակարգ ունենալը դառնում է առողջ ապրելակերպի պարտադիր բաղադրիչը: Ֆիթնես-սնունդի անբաժանելի մասն է կաթնաշոռը, իր անթիվ առավելություններով։Այն համեղ է, մատչելի և ամենակարևորը անչափ օգտակար է, թե՛սպորտսմենների, թե՛մեծահասկների և թե՛փոքրիկ երեխաների համար։Այսօր կներկայացնեմ ձեզ շատ պարզ ու տարածված նախուտեստի բաղադրատոմս, որն ունի պատրաստման բազմաթիվ տարբերակներ: Այն հիանալի սնունդ է առողջ ապրելակերպի ջատագողների համար:



4 բաժին կաթնաշոռով նախուտեստ պատրաստելու համար մեզ անհրաժեշտ են հետևյալ բաղադրիչները՝

Կաթնաշոռ – 200 գր - 500դր

Ընկույզ – 0,5 բաժակ - 500դր

Սամիթ – 1 փունջ - 100դր

Աղ / պղպեղ / սխտոր (ըստ ցանկության)


Կաթնաշոռի վրա լցնել մանրացրած ընկույզ, մանր կտրատած սամիթի կես փունջ, աղ, պղպեղ ու մատներով խառնել և տրորել այդ զանգվածը։ Ստանալ 4-6 հատ հավասարաչափ գնդիկներ, գլորել դրանցից յուրաքանչյուրը կտրատած սամիթի մեջ այնպես, որ ամբողջը կանաչապատվի, շարել գնդերը տափակ ափսեի մեջ և յուրաքանչյուրի վրա դնել մեկական ընկույզ, կամ նռան մեկ հատիկ։


 

  

 

 


 

1999

(*). նշվածները պարտադիր են լրացման

 

Տվյալներ չկան
^ Վեր